ترفند های کاهش حجم طراحی دستگاه چاپ بنر

دوشنبه 29 خرداد 1396
21:55
Becker Carlton

5 ترفند کاهش حجم طراحی وب دستگاه چاپ بنر , زمینه مورد بحث در مقاله ی روز جاری پباده سازی وب دستگاه چاپ بنر ( وب دستگاه چاپ بنر کد ( می‌باشد لذا در شرایطی که به این مسئله عشق مند می‌باشید با ما تا انتهای این نوشته‌ی علمی ملازم باشید . یک کدام از مهمترین بخش های قالب دستگاه چاپ بنر , عنصرها گرافیکی و تصاویر هستند که در سمت خوشگل سازی لوگو ها , بنر ها , منو ها و . . . آیتم به کارگیری قرار می گیرند . سفارش ما به شما کاربران عزیز برای حجم تصاویر جان دار در تارنما تان , حجمی کمتر از 50 کیلو بایت می باشد . نیز چنین برای دست یابی به کمترین حجم ممکن , فرمت های png و jpg را به شما سفارش میکنیم . این نکته را به خیال بسپارید در صورتیکه در پباده سازی دستگاه چاپ بنر تان از cms وردپرس به کار گیری می کنید مسلما افزونه ای به اسم Smushit را نصب و فعال کنید .


تاثیر تکنیک های کد نویسی در کاهش حجم طراحی وب دستگاه چاپ بنر :

اجازه دهید این ترفند را به یک نمونه شرح دهیم . نزدیک به 90 % از قالب هایی که امروزه آیتم استفاده قرار میگیرند از پوشه های Java و CSS به منظور باصرفه سازی و زیبایی ظاهری طراحی تارنما و اضافه کردن قسمت های جانبی به دستگاه چاپ بنر بهره می نمایند . از جمله کار هایی که می توانید در کد نویسی دستگاه چاپ بنر تان برای کاهش حجم وب دستگاه چاپ بنر انجام دهید , ادغام فایل های CSS در یک فولدر می باشد . با انجام این کار وقتی که یک بازدیدکننده وارد وب دستگاه چاپ بنر تان می گردد صرفا یک درخواست برای قرائت فایل CSS به هاست تان ارسال خواهد شد و در نتیجه سرعت بارگذاری وب دستگاه چاپ بنر تان افزایش دیده گیری خواهد داشت .


فشرده سازی وب دستگاه چاپ بنر :


عموما دو روش برای فشرده سازی صفحات پباده سازی تارنما پیش روی شما است .
• استفاده از gzip
• به کارگیری از Deflate
Deflate به صورت پیش فرض به همراه سرور های Apache نصب می‌گردد و دارای پیکر بندی راحت است , در‌صورتی‌که که gzip بایستی توسط شخص کاربر نصب گردد و دارای پروسه فعال‌ساز‌ی نسبتا دشواری است , اما علیه از سعی بیشتری بر خوردار می‌باشند .

دستگاه چاپ بنر عرض 180


برچسب ها: دستگاه چاپ ,
[ بازدید : 39 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه چاپ بنر و فلکس دست دوم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]